Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

 

Dat vinden wij erg jammer! Het is onze prioriteit om u zo goed mogelijk te helpen. Wij willen er dan ook graag alles aan doen om uw ontevredenheid weg te nemen en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

 

Klacht melden

Klacht melden bij Volta Limburg

Om u en onze klanten nog beter van dienst te zijn, zouden wij het zeer op prijs stellen wanneer u ons op de hoogte stelt van uw klacht. Ons doel is om uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

 

Veel vragen hebben betrekking op groot- en klein onderhoud en de inhoud van randapparatuur. Deze hebben we hieronder voor u uitgeschreven. Heeft u toch een andere vraag of klacht over onze dienstverlening? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

 

Vanuit onze rol als service-organisatie willen wij onze zorgplicht zo lang mogelijk nakomen. Wij willen onze bijdrage leveren om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en hanteren daarnaast eigen aanvullende maatregelen om zowel de bewoners als onze medewerkers zoveel mogelijk te beschermen. Onze werkwijze is als volgt:

  • Wij houden ons aan de hygiëneregels om besmetting te voorkomen.
  • Medewerkers met ziekteverschijnselen (verkoudheid, hoesten, niezen, keelpijn en/of koorts) blijven thuis.
  • Medewerkers die gedurende de werkdag verkoudheidsklachten krijgen, stoppen hun werkzaamheden en gaan naar huis.
  • Waar mogelijk werken medewerkers thuis. Op die manier maken we ruimte voor de fysieke werkplekspreiding van medewerkers van het callcentre​.
  • Er worden geen fysieke vergaderingen gehouden. Vergaderingen worden telefonisch of via Skype gedaan.
  • Wij organiseren geen grote gezamenlijke bijeenkomsten op ons kantoor. Ook bezoeken wij zelf geen externe gezamenlijke bijeenkomsten.

Onze werkzaamheden
 

Onderhoudsafspraken

Alle geplande afspraken worden uitgevoerd, met twee uitzonderingen;

  • Wanneer u ons niet binnen wilt laten, plannen we een afspraak op een later moment
  • Wanneer de monteur ziet dat er personen zijn met ziekteverschijnselen op het adres, plannen we een afspraak op een later moment

 

Storingen

Wanneer er een storing bij ons binnenkomt, vragen we vooraf naar de urgentie van de storing;

  • Is er sprake van urgentie (veiligheids- of gezondheidsissues) dan komen we direct in actie. Wij communiceren dat u op veilige afstand (minimaal anderhalve meter) moet blijven.
  • Wanneer de storing niet urgent is, komen wij niet direct langs, maar plannen een normale afspraak in.
     

Adviesafspraken

  • Heeft u of andere bewoners geen klachten, dan gaat de afspraak gewoon door. Hierbij volgen wij de voorgeschreven hygienemaatregelen op om besmetting te voorkomen. Daarnaast vragen wij de medewerking om voldoende afstand te houden.

  • Bij het daadwerkelijke bezoek zal de medewerker een laatste risicoanalyse uitvoeren. Bij een gezondheidsrisico voor u of andere bewoners of onze medewerker(s) voert onze medewerker geen werkzaamheden uit en wordt de afspraak geannuleerd.

  • Bij een geplande afspraak en ziekteverschijnselen vragen wij u contact met ons op te nemen om de afspraak te verzetten.

  • Wij bieden u de mogelijkheid om de afspraak te verplaatsen of om u online advies te geven. Neem hiervoor contact met ons op.

 

Plaatsing nieuwe toestellen 

  • Heeft u of andere bewoners geen klachten, dan gaat de afspraak gewoon door. Hierbij volgen wij de voorgeschreven hygienemaatregelen op om besmetting te voorkomen. Daarnaast vragen wij de medewerking om voldoende afstand te houden.

  • Bij het daadwerkelijke bezoek zal de medewerker een laatste risicoanalyse uitvoeren. Bij een gezondheidsrisico voor u of andere bewoners of onze medewerker(s) voert onze medewerker geen werkzaamheden uit en wordt de afspraak geannuleerd.

  • Bij een geplande afspraak en zieketeverschijnselen vragen wij u contact met ons op te nemen om de afspraak te verzetten.


Heeft u vragen?

De ontwikkelingen rondom het Coronavirus gaan snel. Met alle maatregelen willen wij de verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk beperken. Wij volgen hierbij de richtlijnen van het RIVM. Wij hopen op uw begrip.

 

Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op via 088 027 8888.


Klein onderhoud bestaat uit een visuele inspectie op slijtage en lekkage en het uitvoeren van metingen (afstelling en branderdrukken). Bij een CV-combi ketel worden de warm water temperatuur en de hoeveel warm water gemeten. Klein onderhoud duurt circa 15 tot 30 minuten afhankelijk van toestel.


Groot onderhoud bestaat uit het reinigen van de nodige componenten, (preventief) vervangen van onderdelen ter bevordering van een goede en veilige werking van het toestel en duurt tussen de 45 en 60 minuten, afhankelijk van het toestel. Zowel bij Groot als klein onderhoud kunnen onderdelen vervangen worden. Afhankelijk van het contract zullen hier kosten aan verbonden zijn. De monteur stelt de bewoner hiervan alvorens vervanging op de hoogte. 


Met randapparatuur bedoelen we alle appendages die buiten het toestel vallen zoals het expensatievat, de kamerthermostaat, de vul- en aftapkraan, de inlaatcombinatie, de overstort, de drukreduceer en de radiatorknop. Met uitzondering van de all-in contracten vallen deze genoemde appendages ten alle tijden buiten het contract.

 

Bij all-in contracten zijn deze gedekt tot € 275,- met dezelfde storingsoorzaak. Leidingwerk, riolering/condensafvoer, radiatoren en rookgasafvoer/lage temperatuur verwarming en dakdoorvoer vallen ten alle tijden buiten contract en zijn ook geen randapparatuur.


 

Uw klacht melden

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, zullen wij binnen 3 werkdagen telefonisch contact met u opnemen.

Naam*
Postcode
Straat
Woonplaats
E-mailadres*
Telefoonnummer*
Soort klacht*
Korte omschrijving*
Bijlage meesturen
U kunt ons ook bellen of mailen

U kunt ons ook bellen of mailen

We zijn op werkdagen van 08:00 - 19:00 uur, en op zaterdag van 09:00 - 13:00 uur, te bereiken via 088 027 8888, of via klantenservice@voltalimburg.nl.

(088-nummer: lokaal tarief)

© 2017, Volta Limburg.

Alle rechten voorbehouden.

CV-ketel aanvraag

De nieuwsberichten rondom de verhoogde gas- en energieprijzen zorgen voor extra drukt. Snel geholpen? Vraag hier uw online offerte aan. 

Sluiten